Опираясь на второй закон термодинамики, поясните, почему килограмм говядины стоит дороже, чем килограмм риса.

Ответы

эволюция эритроцитов у позвоночных животных шла в направлении уменьшения размеров и отсутствия ядра в зрелых клетках.

1)органи.вещества которые не растворяются в воде-жиры,масла,

углеводы..5)-белки состоят из аминокислот,8)в ядре находитьтся днк которая хранит насл.информацию.(только на некоторые ответить)

1.б.

2.тому що дія антропогенного фактора (насамперед,забруднення повітря) виявилася згубною для багатьох видів лишайників.найбільш чутливими до забруднення повітря сірки,азоту виявилися кущисті епіфітні лишайники( уснея , евернія).

3.до найпоширеніших хвороб капустяних культур відносяться чорна ніжка, кила, фомоз, несправжня борошниста роса, судинний бактеріоз, чорна плямистість, біла і сіра гнилі.на цибулі інтенсивно розвиваються несправжня борошниста роса (пероноспороз), сажка і шийкова гниль. серед хвороб помідорів негативно впливають на врожайність та якість плодів фітофтороз, бактеріальний рак, чорна бактеріальна плямистість, бура плямистість, септоріоз і штрихуватість, чорна та верхівкова гнилі, тютюнова мозаїка та огіркова мозаїки, бронзовість тощо. широко поширеними хворобами гарбузових культур є кореневі гнилі, антракноз, борошниста роса, пероноспороз, кутаста плямистість огірка, судинний бактеріоз огірка, звичайна огіркова мозаїка, фузаріозне в’янення.  серед заходів проти хвороб овочевих культур важливе значення має використання здорового посівного матеріалу. з цією метою необхідно приділяти належну увагу насінникам. під час вегетації рослин слід регулярно проводити фітопатологічне їх обстеження та обприскувати дозволеними фунгі. для боротьби з комахами, які розповсюджують вірусні, бактеріальні та грибні хвороби, застосовують інсектициди. у парниках при виявленні чорної ніжки, фузаріозу або несправжньої борошнистої роси хворі рослини видаляють і знищують, а ґрунт дезинфікують.

Найдено 3 ответ(ов)